VII. Postanowienia końcowe   
1. Sklep www.cikcar.pl zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie.

2. Wszystkie sprawy sporne strony będą się starały rozwiązać na drodze polubownej a w razie, gdy porozumienie takie nie byłoby możliwe, spór rozstrzygać będą właściwe polskie sądy powszechne.

3. Wszystkie opisy i zdjęcia produktów są własnością firmy P.U.H. "CIK" Spółka Jawna i ich wykorzystywanie w jakimkolwiek ce...
VI. Reklamacje i zwroty   
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

2. Na produkty zakupione w sklepie www.cikcar.pl udzielana jest gwarancja 1 rok (12 miesięcy od daty zakupu). / formularz-karta-gwarancyjna.pdf

3. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez p...
V. Płatności   
1. Należność za zamówiony towar Zamawiający może uregulować przy odbiorze przesyłki lub dokonując przedpłaty na konto firmowe:

Bank Zachodni WBK S.A.
58 1090 2398 0000 0001 1368 6709

P.U.H. "CIK" Spółka Jawna
Ostrowskiego 30/334, 53-238 Wrocław
NIP 894-000-78-93, KRS: 94202


2. Dokonując przedpłaty (wpłaty bezpośrednio na konto)
prosimy w tytule przelewu wp...
IV. Wysyłka towaru   
1. Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

Rodzaj płatności i koszt dostawy:
    * Przedpłata, przelew na konto / Kurier GLS: 15 PLN (do 20kg)


    * Pobranie, zapłata przy odbiorze / Kurier GLS: 20 PLN (do 20 kg)


Ważna informacja: Maty bagażnikowe, pojemniki, półki,...
I. Informacje ogólne   
Właścicielem sklepu internetowego jest firma P.U.H. "CIK" Spółka Jawna:

P.U.H. "CIK" Spółka Jawna
Ostrowskiego 30/334, 53-238 Wrocław
NIP 894-000-78-93, KRS: 94202

Bank Zachodni WBK S.A.
58 1090 2398 0000 0001 1368 6709



1. Regulamin sklepu internetowego P.U.H. "CIK" Spółka Jawna określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów. Złożenie przez klien...
III. Warunki sprzedaży   
1. Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy www.cikcar.pl lub drogą mailową: sklep@cikcar.pl.

2. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 10:00, w soboty, niedziele oraz w święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.

3. Warunkiem przyspieszającym realizację zamówienia jest podanie aktualnego numeru telefonu i adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamó...
II. Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji   
1. Firma PUH "CIK" Spółka Jawna oświadcza, że nie udostępnia podmiotom trzecim żadnych informacji dotyczących klientów korzystających z serwisu.

2. Klient dokonując zakupu w sklepie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu wystawienia dowodu zakupu (paragonu) i wysyłki zamówienia.

3. Dokładane są najwyższe starania do zabezpieczenia danych osobowyc...

IV. Wysyłka towaru   
1. Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.

Rodzaj płatności i koszt dostawy:
    * Przedpłata, przelew na konto / Kurier GLS: 15 PLN (do 20kg)


    * Pobranie, zapłata przy odbiorze / Kurier GLS: 20 PLN (do 20 kg)


Ważna informacja: Maty bagażnikowe, pojemniki, półki, dywaniki welurowe i gumowe ze względu na duże gabaryty wysyłamy wyłącznie kurierem GLS

Uwaga, wprowadzamy promocję na sprzedaż łączoną.
Przy zakupie towaru na kwotę powyżej 300 PLN
- oferujemy wysyłkę kurierem GLS - GRATIS !

Zachęcamy Klientów do zakupów łączonych!



2. O wysyłce Klient informowany jest mailem.

3. Czas dostarczenia zamówienia wynosi zwykle 1-2 dni roboczych od momentu wysłania. Może się on przedłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu. W przypadku wysłania towaru Pocztą Polską lub firmą kurierską GLS, kupujący otrzymuje w informacji o wysyłce wraz z numerem listu przewozowego, co umożliwia śledzenie przesyłki.

http://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek



4. Jeżeli podczas odbioru opakowania, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, konieczne jest otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez sklep reklamacji w firmie kurierskiej. Jeżeli protokół nie zostanie spisany uznaje się, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym.







Z powodu okresu urlopowego zamówienia na podłokietniki realizujemy do 10 dni roboczych, wszelkie zapytania w sprawie zamówień internetowych prosimy kierować wyłącznie droga mailową.


E-mail: napisz do nas

Informacje dotyczące
warunków wysyłki





Informację:

º Przedpłata (wpłata na konto bankowe) dokonuje się na konto firmowe
nr 58 1090 2398 0000 0001 1368 6709 (Bank Zachodni WBK S.A.)
dane firmy otrzymującej przelew:
P.U.H. "CIK" Spółka Jawna, 53-238 Wrocław, ul. Ostrowskiego 30/334,
NIP: 894-000-78-93
,
tytułem: nr zamówienia

 





Copyright © CIKCAR 2009-2019
Odwiedzin dzisiaj: 900

Do gory